Tuesday, June 13, 2006

hajma:spořka 0:1

Asi před třema tejdnama jsem někomu posílal peníze do eBanky. Až teďka jsme zjistil, že jsem se seknul a poslal je na účet někoho jinýho.

Protože mám spořku po cestě z práce, stavil jsem se tam dneska osobně, abych peníze dobyl zpět. Z předchozího hovoru se slečnou z hotline jsem byl přesvědčen, že by se nemělo jednat o složitou proceduru, stačí vyplnit papír a jít - jó houby!



Na řadu jsem přišel asi za 5 minut, a už mě to přešlo. Tomáš (jak jsem se později dozvěděl z oslovení kolegy; měl totiž visačku zřejmě naschvál schovanou za klopou saka) byl očividně teprve učeň. Nejprve něco zjišťoval u kolegů, pak se vrátil a nadhazoval, jestli bych nechtěl radši zajít do eBanky osobně. Proč bych to ale měl dělat, jestli to pro mě udělat může spořka, proč se trmácet do eBanky? Nakonec z něj teda vypadlo, že to spořka pro mě udělat nemůže.

Zavolal jsem teda znovu na hotline, převyprávěl problém a nechal slečnu, ať to mladíkovi vysvětlí. To už mě teda určitě rád neměl. Vykrucování pokračovalo, postupně kontaktoval tři další kolegy a nakonec jsem se dozvěděl, že to teda skutečně jde a přišla za mnou nějaká trochu vyšší manažerka.

Dalších pět minut trvalo, než jsem z ní dostal, kolik teda konkrétně mě ta sranda bude stát. Opět jsem byl přesvědčován, ať si radši zajdu do eBanky osobně, že to budu mít rychlejší. Nakonec ale Tomášovi řekla, kde je ve wordu šablona na reklamace a odešla.

Tomáš se mnou začal vyplňovat formulář, netvářil se nijak šťastně, přecejenom už měl půl hodiny po konci pracovní doby. Já narozdíl od něj nesbíral plus body za přesčasy anóbrž mínus body za pozdní příchod domů, takže jsem se taky netvářil nicmoc.

Když se tomáš zasekl u hledání čísla účtu podle platební karty (číslo svého účtu skutečně neznám), přišla zase manažerka a že si to zase ověřovala a kdesi cosi a prý když ta reklamace půjde přes spořku, tak si to v eBance jenom založej do složky a klientovi to sdělej jenom když náhodou přijde na přepážku a že teda nejlepčejší je tam zajít.

Fakt už nevím proč jsem jim to sežral, ale prostě se to stalo a já po 58 minutách vylezl z banky. Bohužel až v busu jsem ještě zavolal na hotline eBanky a zeptal se jich, jakej by byl rozdíl kdybych tam přišel sám a kdybych to řešil přes spořku. Slečna mi řekla, že to se musí jít jedině přes spořku anžto na to mají nějaký mezibankovní formuláře nebo co.

Tak mi zejtra (dneska) držte pěsti, jdu do spořky zas.

No comments:

Post a Comment